nasza oferta to prowadzenie Facebook dla firm z różnych branż, tworzenie grafik do facebook i social media,

pisanie postów i fotografia reklamowa do serwisów społecznościowych

social media lodz agencja reklamowa mimo prowadzenie facebooka

O nasOfertaPortfolioPromocjePracaOpinieKontakt
 

Oferta » Social Media

 

Portal Facebook zgromadził miliony Polaków - którzy są Twoimi potencjalnymi klientami.

Mimo.PL oferuje swoje usługi w zakresie promocji Twojej marki/produktu/usługi w tym znanym portalu.

 

prowadzenie facebooka dla firm łódź

 

Jak wypromować swoją firmę, bloga lub produkt wśród użytkowników na Facebooku?

Facebook to nie tylko portal społecznościowy, ale i zarazem ogromna baza użytkowników, do których warto trafić ze swoją ofertą. Wystarczy skontaktować się z nami i ustalić szczegóły kampanii reklamowej, która polegać będzie na budowaniu relacji i prowadzenia dialogu z internautami.

 

social media łódź prowadzenie facebooka i twittera

 

Obsługujemy i tworzymy:


-> Facebook Fanpage:
układ graficzny zgodny z identyfikacją wizualną Twojej firmy / lub stworzenie wizerunku od podstaw

-> Tworzenie konkursów społecznościowych


-> Marketing wirusowy (fani, rozmowy, zaproszenia)


-> Facebook jako infolinia - prowadzenie infolinii dla Twojego biznesu np. sklepu internetowego, opisywanie na wiadomości

 

-> Projektowanie grafik do Facebooka

-> System lajków i komentarzy


Nasza oferta skierowana jest do Ciebie jeśli planujesz promocję:

* firmy;
* biznesu;
* bloga
* imprezy/wydarzenia/festiwalu
* polityka,
* artysty


Dlaczego MY?

* ponieważ o Internecie wiemy wszystko, a jako firma dysponujemy wieloletnim doświadczeniem
* dlatego, że ważne jest aby Twoim pomysłem zajęli się fachowcy
* ponieważ nasza firma udostępnia referencje wystawione przez liczne grono swoich klientów, co pozwala sprawdzić naszą rzetelność

Facebookowe umiejętności MIMO:

* jak założyć konto prywatne?
* jak dodać stronę bloga lub firmy?
* o czym pisać, żeby zwiększać sprzedaż?
* obsługa fanów -> wzrost liczby Twoich potencjalnych klientów w błyskawicznym tempie
* Jak zwielokrotnić sprzedaż produktów, poprzez fenomen Facebook'a
* Publikacja posów
*Komentarze postów
*Budowanie więzi z fanami - klientami


Korzyści - przykłady zarabiania na Facebooku

Nie masz jeszcze strony na Facebooku? Wyobraź sobie, ile w tej godzinie klientów zgarnie Ci sprzed nosa ktoś, kto ma już stronę na Facebook'u. Uświadom sobie, że zakładając profil, w szybkim tempie usługa lub produkt z Twojej oferty, zdobywa społeczność w postaci kilku tysięcy osób.

 

 

social media łódź prowadzenie facebooka i twittera

 

 

Przykłady firm na Facebook'u:

* marka Danone:
stronę na Facebook uruchomiła z dniem 5.10.09 . Charakterystyka założonego profilu:
-  uwagę przykuwają zdjęcia.
- firma często aktualizuje profil, zamieszczając na nim najświeższe albumy z eventów,
- materiały multimedialne, You Tube (np. Małemu głodowi nie wszystko wolno…), które swym poczuciem humoru umacniają wizerunek Danone
- oferta praktyk i staży,
- newsletter o  zbliżających się wydarzeniach,
- rozrywka dla fanów Danon: konkursy z nagrodami.
- informacje.



* marka Irving:
- charakterystyka produktów
- informacje na temat oznaczeń brajlowskich na opakowaniach herbat Irving.
- fotografie z eventów organizowanych przez firmę,
- filmy wideo i linki do konkursów z nagrodami.
- można również zapisać się do newslettera i otrzymywać informacje o zbliżających się wydarzeniach.
- forum dyskusyjne, na którym fani rozmawiają o ulubionych smakach herbat
- strona jest też na stałe połączona ze sklepem inernetowym E-taste.

* Coca-Cola:

- promocja swego wizerunku na portalu społecznościowym,
- zdjęcia, filmy, dyskusje, konkursy z nagrodami
- część poświęcona twórcom strony, dzięki czemu jest ona bardziej spersonalizowana.
- Coca-Cola przygotowała ostatnio dla swych fanów nie lada gratkę. Każdy zarejestrowany użytkownik Facebooka może wziąść udział w konkursie i wygrać występ w spocie reklamowym „The sounds of Coca-Cola”, który emitowany będzie w kilkudziesięciu krajach świata. Za pomocą specjalnej aplikacji zamieszczonej na Facebooku fani mogą zgłaszać propozycje filmowe , w których w jak najoryginalniejszy sposób oddają typowe dla picia Coca-Coli dźwięki.


Kosztorys:
Kampania i obsługa na Facebook wyceniana jest przez nas w każdym przypadku indywidualnie - w zależności od Twoich oczekiwań i nakładu pracy jaki musimy wykonać.
Poniżej zamieszczamy przykładowy pakiet zawierający wyszczególnienie naszych działań i cenę.

Pakiet MIMOfacebook
1999 zł netto/miesiąc


W pakiecie:

Udostępnianie postów:  35 aktualizacji/mc
Prowadzenie FanPage w serwisie Facebook: 25 aktualizacji/mc
Efektywny copywriting: hasła, slogany oraz treści do serwisu
Informacje dla mediów
Obsługa analityka branżowego
Monitoring sieci
Organizacja konkursów i akcji

 

PRZYKŁAD POSTÓW W KAMPANII Facebook:

 

prowadzenie facebooka kosmetyki

 

 

prowadzenie facebooka funpage firmy łódź

 

prowadzenie facebooka funpage firmy łódź

 

prowadzenie facebooka funpage firmy łódź

 

prowadzenie facebooka funpage firmy łódź

 

 

Aby otrzymać kosztorys stworzony indywidualnie dla Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami: kontakt